کد خبر:1871
پ
2

برگزاری کارگاه فناوری در پژوهش بر پایه هوش مصنوعی

کارگاه فناوری در پژوهش بر پایه هوش مصنوعی با حضور اعضای کانون‌های انقلاب و اصول فقه و کلام در تاریخ 16 فرودین 1403 به مدت 3 ساعت توسط استاد ادهمی در حوزه علمیه حجت بن الحسن عجل الله تعالی فرجه الشریف شهرستان میبد برگزار شد. این کارگاه در دو قسمت فناوری در پژوهش و هوش […]

کارگاه فناوری در پژوهش بر پایه هوش مصنوعی با حضور اعضای کانون‌های انقلاب و اصول فقه و کلام در تاریخ 16 فرودین 1403 به مدت 3 ساعت توسط استاد ادهمی در حوزه علمیه حجت بن الحسن عجل الله تعالی فرجه الشریف شهرستان میبد برگزار شد.

این کارگاه در دو قسمت فناوری در پژوهش و هوش مصنوعی برگزار شد.

در قسمت اول در گام‌های طراحی، اجرا و ارائه؛ معرفی برخی سایت‌ها و امکانات مورد نیاز در فناوری بیان گردید. معرفی منابع اولویت‌های پژوهشی، منابع اطلاع‌رسانی همایش‌ها و کنفرانس‌ها، مراجعه به متخصصین؛ که استفاده فناوری در بخش ایده‌یابی معرفی شد.

در بخش استفاده از فناوری در پیشینه‌یابی و منبع‌یابی، استفاده از موتورهای جستجو و راه‌های جستجوی پیشرفته در آن‌ها، معرفی منبع‌یابی در سایت‌های معروف مانند سازمان اسناد کتابخانه ملی، خانه کتاب و ادبیات، پایگاه کتابخانه‌های ایران؛ در بخش جستجو در پایان‌نامه‌ها و مقالات با معرفی سایت‌های ایران داک، نور داک، علم نت، نورمگز، مگیران، سید و … و همچنین در بخش جستجو در کتابخانه‌های دیجیتال مانند نورلایب، اهل‌البیت، مدرسه فقاهت و قائمیه معرفی گردید
در قسمت هوش مصنوعی، اهمیت آن، کاربردهای آن، نحوه وارد شدن به سایت چت‌جی‌پی‌تی با استفاده از نرم افزارشکن و نحوه درخواست از سایت‌های هوش مصنوعی به اختصار توضیح داده شد.

 

 

 

حوزه علمیه میبد
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری